Subject: Kehtna valla Lau taastuvenergiapargi (T2 tuuleala) detailplaneeringu eskiisi ja keskkonnamõju strateegilise hindamise aruande eelnõu avalik väljapanek ja avaliku väljapaneku järgne avalik arutelu
From: "Kehtna Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Kehtna Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 10:41:38 +0300

Tere

Teile on saadetud Kehtna Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi kaudu
dokument „Kehtna valla Lau taastuvenergiapargi (T2 tuuleala)
detailplaneeringu eskiisi ja keskkonnamõju strateegilise  hindamise
aruande eelnõu avalik väljapanek ja  avaliku väljapaneku järgne avalik
arutelu“.

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on
kättesaadav internetis: https://installer.id.ee/

Lugupidamisega

Kehtna Vallavalitsus
Pargi 2
79001 Kehtna
5348 0602; [email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.".